Yhdistys

Yhdistyksen taloushallinto yhdessä haltuun

Yhdistys voi olla monenlainen, ja lähes aina se on rekisteröity yhdistysrekisteriin, josta lyhenne ry.

Jos olet joko perustamassa yhdistystä tai jo kokenut yhdistysammattilainen, meiltä saat myös apua yhdistyksen hallinnon hoitamiseen. Olemme auttaneet yhdistysasiakkaita yli 30 vuoden ajan.

Olemme kokeneita erilaisten yhdistysten taloushallinnon hoitamisessa. Asiakaskuntaamme kuuluu lukuisia yhdistyksiä, ja voit lukea heistä lisää referensseistämme.

Miksi Cimson?

Kun valitset Cimson Yrityspalvelut hoitamaan taloushallintosi, saat

Yhdistyksesi tarpeet kohtaavaa palvelua

Meillä jokaiselle yhdistysasiakkaalle on nimetty oma kirjanpitäjänsä. Tavoitat kirjanpitäjäsi/palkanlaskijasi aina puhelimitse ja sähköpostilla.

Neuvontaa, joka helpottaa (yhdistys)elämää

Toimistossamme on yli 30 vuoden kokemus yhdistyksen kirjanpitoon ja hallintoon liittyvistä haasteista. Saat meiltä sinun ja yhdistyksesi arkea helpottavaa neuvontaa. Emme anna haasteiden yllättää sinua, vaan me yllätämme haasteet!

Palkanlaskentaa työntekijöille ja vapaaehtoisille

Yhdistyksissä palkanlaskenta on tärkeä osa taloushallinnon prosesseja. Työntekijöiden palkkojen lisäksi vapaaehtoisille maksetaan erilaisia korvauksia. Tiedämme yhdistysmaailman maksujen metkut, joten voit rauhassa jättää palkanlaskennan meidän harteillemme.

Yhdistyksen hallituksen kaverin

Yhdistyksen tarpeet eivät rajoitu pelkästään lakisääteisiin, sillä esim. budjetointi on tärkeä osa yhdistyksen vuosikelloa. Me osaamme auttaa siinäkin ja olla muutenkin yhdistyksen hallituksen tukena. Meidän kanssamme vuosikello pysyy ajassa!

Siksi Cimson

Cimson Yrityspalvelut tilitoimistona

Sähköinen taloushallinto

Meillä on käytössä sähköinen taloushallinto. Yhdistyksille sopivan Procountor-ohjelmiston avulla hoidat yhdestä paikasta:

• mahdollisen jäsenlaskutuksen
  • ostolaskujen vastaanoton ja maksamisen
  • matka- ja kululaskujen teon maksatuksineen
  • tiliotteiden tarkastelun
  • tarvittaessa palkanlaskennan.

Kirjanpito tapahtuu samassa paikassa, joten voit hakea järjestelmästä itse haluamasi raportit.

Kuukausittainen kirjanpito

Huolehdimme lakisääteisestä kirjanpidosta sähköisesti. Sähköisessä taloushallinnossa sinun ei tarvitse toimittaa aineistoa paperisena enää kirjanpitäjälle. Kuittien lähettäminen on helppoa sähköisessä järjestelmässä.

Yhdistyksen vuosikellon virittäjä

Laadimme yhdistyksellenne tilinpäätöksen veroilmoituksineen. Autamme myös budjetin laadinnassa ja muissa mahdollisissa taloudellisen neuvonannon tilanteissa. Helpotamme myös opastamalla yhdistyksen hyvän hallinnon toteuttamisessa.

Henkilökohtainen palvelu

Huhut pitävät paikkansa, meiltä saa henkilökohtaista palvelua. Oma kirjanpitäjä ja palkanlaskija on aina tavoitettavissa – jopa tavattavissa! Asiantuntijuutemme ei rajoitu yhteyshenkilöönne, vaan koko tilitoimiston tietotaito on valjastettavissa 24/7. Toki toimistomme on auki rajallisesti, mutta mielemme raksuttavat jatkuvasti. Palaverit onnistuvat niin etänä kuin paikan päällä.

Tilintarkastukset

Huolehdimme, että kirjanpito, tilinpäätös ja hallinto tarkastetaan ammattitaitoisilla tilintarkastajilla oikea-aikaisesti. Meillä on laaja tilintarkastajien verkosto käytettävissämme. Kerromme myös, jos tilintarkastusvelvollisuus täyttyy tai jos tilintarkastajaa ei enää tarvita.

Mitä meistä

Asiakkaamme kertovat