Yhdistys

Yhdistyksen taloushallinto yhdessä haltuun

Olipa kyseessä pieni paikallisyhdistys tai valtakunnallinen järjestö, yhdistyksen taloushallinto vaatii erityisosaamista ja tarkkuutta. Meillä on yli 30 vuoden kokemus yhdistysten taloushallinnon hoitamisesta ja siksi ymmärrämme syvällisesti yhdistystoiminnan erityispiirteet.

Yhdistyksen taloushallinto kattaa kirjanpidon lisäksi mm. tilinpäätökset, budjetoinnin ja palkanlaskennan. Hoidamme myös tarvittavat veroilmoitukset sekä tarjoamme neuvontaa veroasioissa. Näin pidämme huolta, että yhdistyksenne talous on hallinnassa ja ajan tasalla.

Palvelemme kaikkia yhdistyksiä, olipa sitten kyseessä juuri perustettu tai pitkään toiminut yhdistys. Meille yhdistyksen taloushallinto on muutakin kuin lukuja – se on kumppanuutta ja aitoa ymmärrystä yhdistystoiminnasta.

Miksi Cimson?

Yhdistyksen taloushallinto luotettavasti

Henkilökohtainen palvelu

Jokaisella yhdistysasiakkaalla on oma nimetty kirjanpitäjä, joka tuntee yhdistyksenne ja on tavoitettavissa aina puhelimitse ja sähköpostilla. Näin yhdistyksen taloushallinto pysyy sujuvana ja ajantasaisena.

Asiantunteva neuvonta

Tarjoamme neuvontaa yli 30 vuoden kokemuksella yhdistyksen kirjanpidosta ja hallinnosta. Yhdistyksen taloushallinto sisältää monia erityispiirteitä, jotka asiantuntijamme tuntevat läpikotaisin. Ennakoimme haasteet ja tarjoamme niihin ratkaisut ennen kuin ne edes ehtivät yllättää.

Kattava palkanlaskenta

Ymmärrämme yhdistysten palkanlaskennan piirteet. Oli kyse työntekijöiden palkoista tai vapaaehtoisten erilaisista korvauksista. Tiedämme yhdistysmaailman maksujen metkut, joten voit rauhassa jättää palkanlaskennan meidän harteillemme.

Hallituksen strateginen kumppani

Yhdistyksen tarpeet eivät rajoitu pelkästään lakisääteisiin, sillä esim. budjetointi on tärkeä osa yhdistyksen vuosikelloa. Me osaamme auttaa siinäkin ja olla muutenkin yhdistyksen hallituksen tukena. Meidän kanssamme vuosikello pysyy ajassa!

Siksi Cimson

Cimson Yrityspalvelut tilitoimistona

Yhdistyksen vuosikellon virittäjä

Laadimme yhdistyksellenne tilinpäätöksen veroilmoituksineen. Autamme myös budjetin laadinnassa ja muissa mahdollisissa taloudellisen neuvonannon tilanteissa. Helpotamme myös opastamalla yhdistyksen hyvän hallinnon toteuttamisessa.

Henkilökohtainen palvelu

Huhut pitävät paikkansa, meiltä saa henkilökohtaista palvelua. Oma kirjanpitäjä ja palkanlaskija on aina tavoitettavissa – jopa tavattavissa! Asiantuntijuutemme ei rajoitu yhteyshenkilöönne, vaan koko tilitoimiston tietotaito on valjastettavissa 24/7. Toki toimistomme on auki rajallisesti, mutta mielemme raksuttavat jatkuvasti. Palaverit onnistuvat niin etänä kuin paikan päällä.

Mitä meistä

Asiakkaamme kertovat